Մշակութային նորություններ
Լուրեր
Գեղարվեստի ակադեմիայի Գյումրիի մասնաճյուղի ուսանողները իրականացրել են «Դոմիկ-Վերածնունդ» սոցիալ-կրթական արվեստային նախագիծը 1988 թվականից հետո բոլոր այն հատվածներում, որտեղ հայտնվեց
Աբու Դաբիի Լուվրի մասնաճյուղն իր հավաքածուում կներառի Լեոնարդո դա Վինչիի «Աշխարհի փրկիչը» կտավը Ֆրանսիական Լուվր արվեստների թանգարանի՝ Աբու Դաբիում բացված առաջին մասնաճյուղն իր
Բացահայտվող Սելինջերը 1950-ական թվականներին Ջերոմ Սելինջերը արգելել էր էկրանավորել իր ամենահայտնի ստեղծագործությունը՝ «Փրկիչը տարեկանի արտում» վեպը։ Դատելով նրա վարած կենսակերպից՝ գրողն
Կոմիտասի անվան կոնսերվատորիայի Գյումրիի մասնաճյուղը 20 տարեկան է «Փոքր օազիս»․ այսպիսին էր Գյումրիի Արվեստների ակադեմիան 1997 թվականին, երբ հետերկրաշարժյան տարիների Գյումրիի լուռ ու
Դեկտեմբերի 8-ին՝ Լևոն Խեչոյանի ծննդյան օրը, կայացավ վերահրատարակված «Սև գիրք, ծանր բզեզ» գրքի շնորհանդեսը «Գրողը ճանապարհ է դուրս գալիս առավոտ կանուխ, բոլորից առաջ, երբ աքաղաղն անգամ
Գարի Քյոսայաինը «Հայկական Կարիտաս» բարեսիրական կազմակերպության հետ համատեղ համերգով ներկայացավ Գյումրիում «Հայրիկիս պապը Գյումրիից է, հայրիկս այստեղ է ապրել: Պապիկս՝ Կոնստանտինը, ով շատ
Նոյեմբերի 30-ին Եղիշե Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանում բացվել է «Հայկական ֆուտուրիզմ. Կարա-Դարվիշից` Եղիշե Չարենց» ցուցահանդեսը Առաջինն, ինչ գրավում է ուշադրությունդ
Գյումրիի «Էմիլի Արեգակ» հատուկ կարքիներ ունեցող երեխաների կենտրոնում կայացավ «Աղմկոտ լռություն» գրքի շնորհանդեսը «Ի՜նչ գեղեցիկ են ձեր լեռները, ի՜նչ հրաշք բնություն ունեք: Ես
Այս տարի լրանում է Կոմիտասի անվան պետական Կոնսերվատորիայի Գյումրիի մասնաճյուղի հիմնադրման 20-ամյակը Այս տարի լրանում է Կոմիտասի անվան պետական Կոնսերվատորիայի Գյումրիի մասնաճյուղի
Նոյեմբերի 29-ին «Հայ Գիրք» գրախանութում հանդիպում էր կազմակերպվել Վահան Արծրունու և Հենրիկ Բախչինյանի հետ Նոյեմբերի 29-ին «Հայ Գիրք» գրախանութում էին հավաքվել գրքասերները, երաժշտասերներն
Գյումրիում մեկնարկեց քանդակագործության միջազգային 3-րդ սիմպոզիումը, որին մասնակցում են ԱՊՀ երկրների արվեստագետներ և արվեստաբաններ Սիմպոզիումին մասնակցում է 30 արվեստագետ յոթ երկրից: Ի
Գրքի երևանյան փառատոնի շրջանակում նոյեմբերի 24-ին տեղի ունեցավ Օլդոս Հաքսլիի «Չքնաղ նոր աշխարհ» գրքի շնորհանդեսը «Գրագետ կազմակերպված հասարակության մեջ, ինչպիսին մերն է, ոչ մեկին առիթ չի
Չինաստանում բացվել է աշխարհի ամենատպավորիչ գրադարանը՝ 1.2 միլիոն գրքերով Չինաստանի Թիանջին քաղաքի Բինհայի մշակութային թաղամասում բացվել է հինգ հարկանի գրադարան, որը նախագծել է հոլանդական
Վաշինգտոնի կենտրոնում նոյեմբերի 18-ին բացվել է Աստվածաշնչի հսկայական թանգարանը Վաշինգտոնի կենտրոնում նոյեմբերի 18-ին բացվել է Աստվածաշնչի հսկայական թանգարանը, որ կառուցվել է 500 միլիոն
Անտուան դը Սենտ Էքզյուպերիի «Մարդկանց երկիր»-ը հայերեն է թարգմանվել բնագրից Անտուան դը Սենտ Էքզյուպերին Մարդկանց երկրի բնակիչ է... Մարդ, ով ընտելացնում է անապատն ու լեռները, երկիրն ու
«Կին» միջազգային կինոփառատոնը հայ հանդիսատեսին է ներկայացնում աշխարհի տարբեր անկյուններում ստեղծագործող կին ռեժիսորների ֆիլմերը «Վեցերորդ օրն Աստված Ադամի կողոսկրից կին ստեղծեց, նայեց
Գյումրիի Վարդան Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում տեղի ունեցավ դաշնակահար Տիգրան Համասյանի մենահամերգը Գյումրիի Վարդան Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում տեղի
Հայ ընթերցողին «Մանյունյան» այժմ արդեն հայերենով կպատմի մի ամբողջ սերնդի մանկության մասին Հայ ընթերցողին «Մանյունյան» այժմ արդեն հայերենով կպատմի մի ամբողջ սերնդի մանկության մասին: Այն
Հարցազրույցներ
Երևանի մասին պատմող «Ադապտացիա» ֆիլմը հաղթել է Չինաստանի կինոփառատոնում  Երևանի մասին բազմաթիվ ֆիլմեր են նկարահանվել, երգեր գրվել: Այսօր էլ երիտասարդ ռեժիսոր Մանե Բաղդասարյանի
Ռուսաստանաբնակ հայ գրող Նարինե Աբգարյանի «Երկնքից երեք խնձոր ընկավ» գրքի հայերեն թարգմանությունը արդեն հասանելի է հայ ընթերցողին։Ռուսաստանաբնակ հայ գրող Նարինե Աբգարյանի «Երկնքից երեք խնձոր
Լիլիթ Պիպոյանը շուտով մենահամերգ կունենա ԵրեւանումՀայկական երգարվեստի ամենաինքնատիպ կատարողներից մեկը՝ Լիլիթ Պիպոյանը, ում մասին New York Times–ի հոդվածագիրը տարիներ առաջ գրել էր Արևմուտքի
Հարցազրույց բանաստեղծ Արամ Մամիկոնյանի «Ես ապրում եմ 21-րդ դարում ու փորձում եմ գրել իմ ամենալավ բանաստեղծությունը»,- ասում է բանաստեղծ Արամ Մամիկոնյանը: Մեր զրույցից հետո ես երկար
«Նոր գրքեր» նախագծի շրջանակներում Cultural.am-ը զրուցել է Օրհան Փամուքի «Սև գիրք» գրքի թարգմանիչ Արփի Աթաբեկյանի հետ:    Թուրք հայտնի գրող, Նոբելյան մրցանակակիր Օրհան Փամուքի «Սև
«Նոր գրքեր» նախագծի շրջանակներում Cultural.am-ը զրուցել է «Այսպիսին է Մատիսը» գրքի թարգմանիչ Լուսինե Հայրապետյանի հետ:    Ֆրանսիացի գեղանկարիչ և քանդակագործ   Անրի
Ռաֆայել Մանուկյան. «Կավը դժվար է ենթարկվում, պետք է կռիվ տալ հետը։ Լավ է, որ այդ կռվում մենք շատ հաճախ հաշտվում ենք»:    Դեռևս անհատական ցուցահանդես չունեցած, բայց ստեղծագործական
«Նոր գրքեր» նախագծի շրջանակներում Cultural.am-ը զրուցել է «Հնազանդություն» վեպի թարգմանիչ Ռուզան Միրզոյանի հետ:    2015 թ. սկզբներին գրված ֆրանսիացի հայտնի գրող Միշել Ուելբեքի
Հանրաճանաչ սաքսոֆոնահար Զեյդ Նասսերը կրկին Երևանում էր:    Նա առաջին անգամ Հայաստան  եկավ  2000 թվականին և նրան այնքան  դուր եկավ մեր երկիրը,  որ ժամանակ առ
«Նոր գրքեր» նախագծի շրջանակներում Cultural.am-ը զրուցել է «Օդապարուկ թռցնողը» վեպի թարգմանիչ Մարիա Սադոյանի հետ: Շուտով գրախանութներում կհայտնվի աֆղան գրող Խալեդ Հոսեյնիի «Օդապարուկ
«Նոր գրքեր» նախագծի շրջանակներում Cultural.am-ը զրուցել է «Հույն Զոռբան» վեպի թարգմանիչ Շամրիկ Խաչատրյանի հետ: Հույն գրող Նիկոս Կազանձակիսի «Հույն Զոռբան» վեպը դասվել է համաշխարհային
«Նոր գրքեր» խորագրով նախագծի շրջանակներում Cultural.am-ը զրուցել է «Լոլիտա» վեպի թարգմանիչ Զավեն Բոյաջյանի հետ:  Բոլորովին վերջերս հայ ընթերցողի դատին ներկայացվեց 20-րդ դարի
cultural.am-ը սկսում է  «Նոր գրքեր» խորագրով նախագիծ, որի հերոսները մեր օրերի թարգմանիչներն են::     Թարգմանական գրականությունը մեծ զարգացում է ապրում Հայաստանում: Ամեն ամիս
Cultural.am-ի զրուցակիցն է ալտահար Մերի Դոլմազյանը։Cultural.am-ի զրուցակիցն է ալտահար Մերի Դոլմազյանը։Ծնողներս շատ էին ուզում, որ երաժշտության ուղին ընտրեմ Հայրս` Սիմոն Դոլմազյանը, ջազ
Մեր զրուցակիցը կոմպոզիտոր, OPUS երաժշտության միջազգային փառատոնի գեղարվեստական խորհրդի անդամ Արսեն Բաբաջանյանն է:Փետրվարի 28-ից  մարտի 15-ը Հայ երիտասարդ կոմպոզիտորների և կատարողների
Cultural.am-ի զրուցակիցն է Lucas Madoyan Blues Band-ի կիթառահար Ղուկաս Մադոյանը։ Փետրվարի 4-ին Ուլիխանյան ակումբում կայացավ Lucas Madoyan Blues Band-ի առաջին համերգը: Խմբի անդամներից
Հարությունյանի անվան փայտյափողային-դաշնամուրային քառյակը մեկ տարեկան է:Հունվարի 26-ին Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում տեղի ունեցավ Հայաստանի երիտասարդական նվագախմբի անսամբլներից մեկի՝
Մեր զրուցակիցը «Դիլիջան» փառատոնի հիմնադիր, գեղարվեստական ղեկավար, ջութակահար Մովսես Պողոսյանն է:  Հունիս ամսին Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագխմբի հետ Երևանում հանդես եկան
Հոդվածներ
Մարի Ռաֆյան․ «Քննելով մոգական ռեալիզմին բնորոշ հատկանիշները՝ պարզ է դառնում, որ Պետրոսյանի վեպը կրում է այդ ուղղության հատկանիշները»: 2010 թվականին Մարիամ Պետրոսյանի «Տունը, որում…» վեպն
Աստղիկ Սարիբեկյան. «Քելմանի կարծիքով` պատմողը, գրողը վիրահատում է իրականությունը` ձգտելով ուղղել իր պատկերացմամբ արդեն գոյություն ունեցող իրականությունը և ստեղծում է երկրորդը` իր
Լիանա Մեհրաբյան. «Լևոն Խեչոյանի «Հողի դողը» պատմվածքում կարելի է գտնել բազում երաժշտական հնարանքներ, ինչպես նաև նկատել կառուցվածքային ընդհանրություններ սոնատային ձևի, մասնավորապես՝ Լյուդվիգ վան Բեթհովենի ութերորդ՝
Ռուզաննա Առաքելյան. «Հ­րաչ­յա Ղափ­լան­յան ռե­ժի­սո­րը բեմ է բե­րում միայն այն, ին­չը խիստ անհ­րա­ժեշտ է, կի­րա­ռե­լի ու նպա­տա­կա­յին: Ն­րա նա­խա­սի­րութ­յուն­նե­րը շրջա­նակ­վում են կա­ռու­ցո­ղա­կան դե­կոր­նե­րով,
Արուսիկ Գրիգորյան. «Ի տարբերություն 60-ական թթ. երկերի` հեղինակի 70-ական թվականների մեր ուսումնասիրած գործերը` «Թագավորի փոքր որդին», «Կարմիր ձյունը», «Տեղատվություն», աչքի են ընկնում կա՛մ առանձին մոդեռնիստական
Սուրեն Աբրահամյան. «Հովհ. Գրիգորյանի պոեզիայի ընկալման բարդությունը, ուստի, հետևյալ տեսանկյունն ունի. նախ` բանավեճի և ժխտման ընկալմամբ ուղղորդված է գրապատմական ընթացքը կազմալուծելու, այնուհետև` նորի ինքնահաստատման
Արփինե Վարդանյան. «Վ. Քաչայի հերոսները ուղղակիորեն «ձևավորված» որպես մարդկային ինչ-որ տեսակ չեն պատկերվում. նրանց անհատականությունը դրսևորվում է դեպքերին զուգընթաց՝ որպես կարգուկանոնի տակ թաքնված
Սուրբգրային առնչությունները Պարույր Սևակի «Եռաձայն պատարագ» պոեմում    (Սուրբգրային առնչությունները Պարույր Սևակի «Եռաձայն պատարագ» պոեմում)     Մի առիթով Պարույր Սևակն
Հասմիկ Եղիազարյան. «Այս երիտասարդ մտավորականներն իրենց համարում էին նեոավանգարդիստներ կամ էքսպերիմենտալիստներ: Սրանք երիտասարդներ էին, որոնք արդեն իրենց որոշակի տեղն ունեին երկրի մշակութային
Լուսինե Վարդանյան.«Պետք է ասել, որ առաջին աչքի զարնողը Արմեն Մարտիրոսյանի բանաստեղծություններում նրա գիտակցված ներփակվածությունն է, ինչ-որ սահմանափակ տարածության որոնումը»:   
Արմեն Շախկյան. «Հենց 60-ականներին կինոյում նշմարվեց ցեղասպանությանն անդրադառնալու միտում, որը մինչև օրս էլ չի դադարում»:    60-ականները հայ կինեմատոգրաֆում հայտնի էին որպես
Արթուր Վարդիկյան. «Ընդհուպ մինչև 20-րդ դարի երկրորդ կեսը թվում էր, թե «ընտանիք» հասկացությունը կասկածի ենթակա չէ և հավերժ կմնա անփոփոխ արժեք: Սակայն 20-րդ դարն ու հատկապես մեր ժամանակներն ապացուցեցին, որ ոչինչ հավերժ
Ծովինար Մովսիսյան. « Յուրի Հարությունյանի ստեղծագործական կյանքը 70-ական թվականներից սկսած կարելի բնորոշել որպես անմնացորդ նվիրում մի ժանրի, որը ճակատագրի բերումով դարձավ իրենը: Իրոք, ահռելի աշխատանք է արվել այս
Լիանա Եղիազարյան.«60-ականների սերունդը գիտակցում էր գրականությունը բազմազան ու բազմաձև դարձնելու անհրաժեշտությունը՝ չժխտելով ավանդական ու եվրոպական գրականության արժեքների դերը»: 
Գոհարիկ Աքելյան. «Էպիկականության կորուստը պետք է դիտարկել ոչ իբրև Զեյթունցյանի մենաշնորհ կամ գրական գյուտ, այլ ժամանակի մտայնության ճիշտ ընկալում և կիրառում, իսկ այս զեկուցման վերնագրային ձևակերպումը՝ անդրադարձ
Դիանա Համբարձումյան.« Հրանտ Մաթևոսյանը տեսակ է, որի անունը «մեսրոպական» կարող ենք դնել, որ շատ տարբեր է իր իսկ ստեղծած «մեսրոպիզմից»...»:   Այն ինքնատիպ գրական երևույթը, որ
Ռուզաննա Ոսկանյան. «Էքզիստենցիալիզմի դրսևորումները տարբեր շրջանների, մասնավորապես` 20-րդ դարից ցայսօր ստեղծված արվեստում փնտրելը կասկածի տեղիք չի տալիս: Լինելով գոյության փիլիսոփայություն, փիլիսոփայական և
Տաթև Հովհաննիսյան. «60-70-ականների արձակի (նաև պոեզիայի) զարգացման պրոցեսը երևան էր հանում նոր, չկրկնված երևույթներ և միտումներ, իսկ գրական հասարակությունը անմիջապես արձագանքում էր այդ
Ակնարկ/էսսե
Նորայր Սարգսյան. «Ես վախենում եմ մեռնելուց։ Տեսել եմ, որ բոլորը մեռնում են, ուրեմն ես բոլորի նման չեմ: Սպասիր՝ ծառի վրա անունս փորագրեմ, սպասիր՝ վեպ գրեմ...»- Ամեն անգամ երբ ինքս ինձ համար
Լուսինե Եղյան. «Շարունակ զգում եմ, որ մեջս ավելորդ բնություն կա, ավելորդ մարդիկ, պատմություներ, թղթեր, գրքեր, էմոցիաներ, որոնք հաճախ են ստիպում քայլել անդունդի եզրագծով ու երազել այնտեղ եղած երանելի դատարկության
Նորայր Սարգսյան. «Ա՛յ տղա, իմ խումհարը հանգիստ թող, դու տենց չես կարա խմես,- ընդհանրապես իրեն նման չէր, ես համեստ էի պատկերացնում, բայց լավ էլ գիտեր իր մեծությունը, ճզմում էր իմ նմաններին, առաջ
Լուսինե Եղյան. «Ժամանակ ունենաս, պատմիր ինձ՝ ինչո՞վ կարելի է զբաղվել աշխարհի ավարտից հետո»:Իմ կյանքը իմ մահն է: Ժան Պոլ Սարտր      Միակ հիշողությունը, որն ի զորու եմ քարշ տալ
Լուսինե Եղյան. «Ես իրերին իրի աչքերով եմ նայում, ինչպես Թալեսն էր նայում բնությանը, դա խիստ քրոստոնեական սեր է, որի միջոցով միայն ես գիտեմ եգիտական բուրգի իրական բարձրությունը, ինչպիսի գույն ունի երկինքը կեսգիշերից
Նորայր Սարգսյան. «Այս մտքերը գոռալու համար չեն, այս մտքերը շշնջալու համար էլ չեն, սրանք պիտի գրվեն»:    Իմը եղավ վերադարձի գրականությունը, ու բառերը գրվեցին ինձ օգնելու համար:
Չարի ու բարու գոյությունը հնարավոր է միաժամանակայնության մեջ՝ իբրև մեկը մյուսի հակակշիռ: Ուրեմն վերջիվերջո չարն է հաղթում, և այդ պատճառով են հեքիաթներն այդքան արագ ավարտվում նախկին բարու նպատակաուղղված հաղթանակից
Լուսինե Եղյան. Էսսե՝ գրված Արվեստի ամառային ակադեմիայի շրջանակներում     Էսսեն գրվել է  Արվեստի ամառային ակադեմիայի շրջանակներում` Արամ Պաչյանի
Արամ Պաչյան. «Մեքենայով, որ իմ կառքն է, եւ Ես, որ դեռ Մենք ենք, իջնում եմ Աբովյան փողոցով, կառքը կայանում Նկարիչների տան դիմաց: Կավե սափորների, կախազարդերի, հուշանվերների միջով առաջանում եմ, դուրս գալիս «Դալան»
Արամ Պաչյան, էսսե. Հակոբ Հակոբյանի «Ներհայեցում» խորագրով հետմահու ցուցահանդեսը    (Հակոբ Հակոբյանի «Ներհայեցում» խորագրով հետմահու ցուցահանդեսը)       Երկրագնդի
Լուսինե Եղյան. «Մայաների օրացույցը ավելի ճշգրիտ է, քան ժամանակակից մարդունը, որովհետև նրանք գիտեին, որ ժամանակային բևեռները հատվում են բառի շուրջ՝ ստեղծով ամուր կապ պատմության մեջ եղած ու լինելիք քաղաքակրթությունների
Դավիթ Մուրադյան. «Փարաջանովի «Նռան գույնը» հարազատի պես խոսում է Արևելքի հետ: Պարսիկներն ու արաբները կարդում են այդ կախարդական գորգը` սեփական նշանային համակարգով: Բայց Արևելքից ամբողջապես դուրս լեհերը, նաև ֆրանսիացիք
Դավիթ Մուրադյան. «Հայ մարդու մեջ մի կարևոր բան էր կատարվում 60-ականների սկզբից՝ ավելի հայ և ավելի ազատ դառնալու փոփոխությունը»:    Հայ մարդու մեջ մի կարևոր բան էր կատարվում
Նորայր Սարգսյան. «Թերևս էլի ինչ-որ մարդիկ պետք է լինեին, որ ժամանակին տառապել էին եսի փնտրտուքով ու բնորոշումներ ման գալով՝ ոչինչ չէին գտել: Ֆիզիկայի հասարակ օրենքների գործելու դեպքում վախը այսքան մեծ չէր լինի, բայց
Դավիթ Մուրադյան «Ահա մի չվարագուրված կյանք: Այն, ինչի մեջ, սովորաբար, թափանցում է Լևոնի գրիչը: Ավելի ճիշտ՝ գրող-քանդակագործի հատիչը, սուրանկյուն, խորազարկ, լայնագիծ: Այս մարդու հետ վստահորեն հնարավոր է քայլել անծանոթ
Դավիթ Մուրադյան. «Գերմաներենից հայերեն թարգմանված մի գրքում ինձ համար անսպասելիորեն կարդացել եմ, որ Արարատը հավասարաչափ հեռավորության վրա է... Աֆրիկայի հարավային ծայրակետը կազմող Բարեհուսո հրվանդանից, Ասիան ու
Դավիթ Մուրադյան. «Իսկ հույսը, ինչպես միշտ, ճգնավորների վրա է: Ավազուտների խստիվ հավերժականությանը հանդիման՝ մարդ ու տիեզերք քննող հոգիների»:    Վաղուց արդեն չեն գրվում... եռահատոր
Դավիթ Մուրադյան. «Մինչդեռ վերջին մեծ վեպը գրվել է համարյա կես դար առաջ: Վերնագիրը՝ «Մենության հարյուր տարին»: Իսկ հետո, իհարկե, լավ վեպեր կամ հետաքրքիր, նկատելի կամ նույնիսկ` տաղանդավոր, բայց մեծը, դարակազմիկը,
Գրախոսություն
Ալ. Թամանյանի անվան ճարտարապետության ազգային թանգարան-ինստիտուտի «Թամանյան» սրահում բացվել է «Կոլաժի Արխիտոկտոնիկան» խորագրով ցուցահանդեսը ՀՀ կառավարությանն առըթներ քաղաքաշինության
Հոբելյանական «Արմմոնոն» իր հանդիսատեսին այս տարի հայկական ծրագրի հետ մեկտեղ առաջարկեց դիտել միջազգային քննություն անցած հայտնի մոնոներկայացումներ, որոնցից մենք առանձնացրինք Գավառի Լ. Քալանթարի անվան դրամատիկական
Նարինե Սարգսյան. «Հրաչյա Գասպարյանի բեմադրած Չեխովի «Քեռի Վանյան» ներկայանում է ուղերձի և գեղագիտական ձևալուծման խորքով, խոհական-հոգեբանական բարձրարժեք դերասանախաղով»:Ա.Պ.Չեխովի «Քեռի Վանյա»
Ոուզաննա Առաքելյան. «Սահմաններն ամենուր են՝ մեր գիտակցության մեջ, առօրյայում, ուր ասես, իսկ հաղթանակը այդ սահմաններից դուրս ապրել կարողանալն է»:   Ռուզաննա Առաքելյան  
Ցուցահանդեսի համար ուսումնասիրվել են հայկական մշակույթի տարբեր էլեմենտներ՝ խաչքարեր, փորագրություններ, ձեռագրեր, որոնք համադրելով և ներկայացնելով թվային տեխնոլոգիաների միջոցով՝ երիտասարդները ստացել են տարածքային
Արթուր Ավանեսով. «Երաժշտությունն իրոք չափազանց բարդ էր` առանց համապատասխան պատրաստվածության այն ընկալելու համար: Սակայն ինչո՞ւ յուրաքանչյուր պահին մեզանում փրկարար օղակի պես «օգնության» է գալիս ազգային-ավանդականը`
«Պոեզիայի թատրոնը» իր մեջ ներդաշնակ կերպով սինթեզում է երաժշտությունն ու պարը: Արդյունքում ստեղծվում են կուռ գրական-երաժշտական, թատերային ու պարային կոմպոզիցիաներ, որոնք կենդանություն են առնում որոշակի բեմական
Ռուզաննա Առաքելյանը Բրատիսլավայում անցկացված 20-րդ միջազգային թատերական հոբելյանական փառատոնի մասին:   Վեհ ու հանդիսավոր պտույտներով ողջունող հողմաղացներ...անհաշիվ ճերմակ եռաթևերի
«Ինձ համար Պիկասոն եղել է և շարունակում է լինել ոգևորության մեծ աղբյուր, հաղթած աշխատանքում Պիկասոյի մերկությունը ընդհանուր տպավորություններից ծնված հավաքական կերպար է: Մեկ ամսվա ընթացքում աշխատել եմ մեծ սիրով և
Ցուցահանդեսի խորհագիրն էր «Քաղաքային տպավորություններ»: Նկարները հիմնականում կատարված էին գրիզալի տեխնիկայով, որն իրենից ներկայացնում է նկարի տոնային և լուսաստվերային լուծումը մեկ գույնի
Ամերիկացի արվեստի պատմաբան, քննադատ, համադրող Ամելիա Ջոնսը, ով մասնագիտացել է մարմնի փերֆորմանսների (body art performance), վիդեո-արտի և դադաիզմի մեջ, իր ««Ներկայությունը» in absentia. փորձառելով փերֆորմանսը որպես
Վահագն Ղուկասյան` «Ես նկատում էի, որ արևի ու լույսի առկայությամբ աշխատանքս զարմանալի արագությամբ առաջ էր գնում, հետո դրանց անհետացման հետ կանգնում էր` սպասելով հաջորդ օրվա ստվերային
Լույս է տեսել Շուշան Հյուսնունցի և Արսեն Բաբաջանյանի «Գագիկ Հովունց. ստեղծագործական դիմանկարի ուրվագծեր - զրույցներ կոմպոզիտորի հետ» գիրքը:    Երաժշտագետ Շուշան Հյուսնունցի և
Համերգի կազմակերպիչները երիտասարդ, բայց արդեն իսկ պրոֆեսիոնալ երաժիշտներ էին՝ դաշնակահարուհի Աիդա Եսայանը և ջութակահարուհի Լուսինե Հարությունյանը:    Արվեստի մեջ յուրաքանչյուր
Նարե Սահակյան. գրախոսություն` նվիրված Թումանյանի «Մարո» պոեմի Նանոր Պետրոսյանի բեմադրությանը     Նոյեմբերի 9-ին ՆՓԱԿում «Մարո» ներկայացումն էր՝ ըստ Հովհաննես Թումանյանի
Դասընթացների լուրը արագ տարածվեց և շատ ոգևորիչ էր: Բազմաթիվ սկսնակ (և ոչ միայն) երաժիշտների և ուղակի ջազի սիրահարների համար սա բացառիկ առիթ էր շփվելու նման բարձրակարգ երաժշտի հետ, իսկ լրագրողների մասնակցության
Հայաստանի Պետական ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի ապրիլյան վերջին համերգը նվիրված էր անվանի հայ կոմպոզիտոր Ալեքսանդր Հարությունյանի արվեստին: Մեծանուն կոմպոզիտորի բազմաժանր երաժշտական ժառանգության մեջ քիչ չեն
Համերգին հնչեցին բացառապես մերօրյա կոմպոզիտորների ստեղծագործություններ. Դավիթ Սաքոյան` «Նահանջ տարի», Լևոն Չաուշյան` Դաշնամուրային կոնցերտ թիվ 1, Վահրամ Բաբայան` սիմֆոնիա թիվ 8 (պրեմիերա): Գլխավոր դիրիժորն էր Էդուարդ
Մեր քաղաքը
Գերմաներենից թարգմանեց Մանե Գրիգորյանը    Կլաուս Հոֆմանը 1960-ականների վերջին՝ բեռլինյան ակումբներում իր հեղինակային երգերն էր կատարում, և այդտեղից էլ սկսվում է նրա կարիերան:
Գրետա Հարությունյանի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի workshop-ի շրջանակներում Լևոն Ֆլջյանի հանձնարարությամբ:    Գրետա Հարությունյանի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի
Արեն Շահնազարյանի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի workshop-ի շրջանակներում Լևոն Ֆլջյանի հանձնարարությամբ:    Արեն Շահնազարյանի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի
Անի Հովակի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի workshop-ի շրջանակներում Լևոն Ֆլջյանի հանձնարարությամբ:    Cultural.am-ի՝ Երիտասարդ արվեստագետների համար կազմակերպված դասընթացին
Ստեղծագործությունը գրվել է Cultural.am-ի՝ երիտասարդ արվեստագետների համար կազմակերպած workshop-ի շրջանակներում Արամ Պաչյանի հանձնարարությամբ: Ստեղծագործությունը գրվել է Cultural.am-ի՝
Էլեն Հակոբյան  Ստեղծագործությունը գրվել է Cultural.am-ի` երիտասարդ արվեստագետների համար կազմակերպած workshop-ի  շրջանակներում Արամ Պաչյանի հանձնարարությամբ:
Մանե Գրիգորյան, բանաստեղծություն   Ստեղծագործությունը գրվել է Cultural.am-ի՝ երիտասարդ արվեստագետների համար կազմակերպած workshop-ի շրջանակներում Արամ Պաչյանի
Գրիգ. Հանդիպում Գուրգեն Խանջյանին     Անցնում եմ փողոցն ու քայլերս ուղղում դեպի նյարդաբանի տուն: Վերջերս վատ եմ զգում, չեմ կարողանում մարդկանց լսել, ամեն տեսակ ձայն ազդում է
Մերի Շարոյան. «Իր միտքը հոսում էր իմ մտքից շարունակության տեսքով, դե նույն հիմքից էինք, նույն կողոսկրից: Դաշնակցի գոյությունը լավ էր, դուք միևնույն խաղն էիք խաղալու, միաժամանակ հանդիսատես և դերասան լինելով, որոնք
Սիրանույշ Գալստյան. «Մի երկու անգամ հորս մոտ ակնարկել եմ «էժան տաքսիների» մասին, բայց նա մինչ օրս, այսինքն՝ սոցիալիզմի փլուզումից հետո էլ, դեմ է «բուրժուական հաճույքներին»: Թեև ժամանակին, ինչպես ասում է մայրս՝ դեմ էր
Մերի Շարոյան. «Քաղաքն այնքան սիրուն է պատուհանից, այնքան ամսագրային, որ սկսում եմ չպատկերացնել՝ ինչպես կարող է իմ նման գարշանքի ներառել: Փոքր տարիքում սովորեցրել էին, որ վիրուսը սպանում է յուրաքանչյուր անառողջ
Գրիգ, Մի մարդու քաղաքը                                          Ընկերոջս՝  Տիգրան
Լևոն Շահնուր, պատմվածք    Աշնանային վաղորդյան մուգ արեգակին մի կաթիլ դեղին էր ընկել ու փոշու նման տեղ-տեղ տարածվել սարերի լանջերին:     Տղան կանուխ վեր կացավ, մի քիչ
Մանե Գրիգորյան, իրական պատմություններ շարքից    Ես հիվանդ ձեռքեր ունեմ: Հորս մահից հետո ձեռքերս հիվանդացան: Ես զգացի, որ չեմ կարողանում պայքարել հիվանդության հետ, որի հեղինակը ես էի:
Մի պահ ուզում էի մոտենալ, փորձել հանգստացնել Պուճուր մարդուն, բայց վարանեցի: Պուճուր մարդը արտասվում էր, հայհոյում, արդեն հանել էր ամբողջ հագուստը և մերկ էր, բայց համառորեն փորձում էր չթողնել, որ ձյունը գա: Ես էլ
Մանե Գրիգորյան, Կենդանիների տերը (իրական պատմություններ շարքից)    Գունավոր խաղալիքն իմ մանկական անփույթ շարժումների անկանոն ռիթմի տակ թռչում էր մի ձեռքիցս մյուսը, ու իմ փոքրիկ
Ինձ երբեք ոչ ոք չի գրկել կամ մխիթարել, երբ լացել եմ, ինչքան էլ այդ պահին դա ավելորդ լիներ… Պատմում են, որ ժամանակ առ ժամանակ ես երկար լաց էի լինում ու հեկեկալս վերջացնելուց հետո դիմում ընտանինքիս անդամներին` ինչու ոչ