Մշակութային նորություններ
Լուրեր
Անգլիացի գրող Նիլ Գեյմանը հայտնել է, որ «Երբեքտեղ» (Neverwhere) վեպը շարունակություն կունենա և կկոչվի «Յոթ քույր»:    Անգլիացի գրող Նիլ Գեյմանը հայտնել է, որ «Երբեքտեղ» (Neverwhere)
Փետրվարի 18-24-ը Երևանում և մարզերում անց է կացվում Բրիտանական ֆիլմերի հոբելյանական 15-րդ փառատոնը։ Եվրոպական կինոյի դասականներից ռեժիսոր Քեն Լոուչի «Ես`Դենիել Բլեյք» ֆիլմով այսօր
Պրուստը մասնակցել է իր ընկեր Անրի Գրեֆյուլի դստեր հարսանյաց արարողությանը:    Ֆրանսիացի պրոֆեսոր Ժան Պիեր Սիրուա Տրահանը հայտնաբերել է մի տեսաժապավեն, որում երևում է ֆրանսիացի գրող
Հայերեն է թարգմանվել Մելինդա Նադյ Աբոնիի «Աղավնիները թռչում են» վեպը։ Շվեյցարացի ժամանակակից գրող Մելինդա Նադյ Աբոնիի «Աղավնիները թռչում են» վեպն արդեն կարող է համալրել նաև հայ ընթերցողի
Տոնական միջոցառումները կշարունակվեն ողջ տարվա ընթացքում: Փետրվարի 19-ին՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծի ծննդյան օրը, Թումանյանի թանգարանում կմեկնարկեն մի շարք ծրագրեր, որոնք կշարունակվեն ողջ
Լևոն Ֆլջյանի աշխատանքները ՆՓԱԿ-ում կցուցադրվեն մինչ մարտի 4-ը։  Այսօր Նորարար փորձառական արվեստի կենտրոնում (ՆՓԱԿ) բացվեց նկարիչ Լևոն Ֆլջյանի «Բառեր, նկարներ, հարցեր» խորագրով
Փառատոնը նվիրվում է կոմպոզիտոր Հարո Ստեփանյանի 120-ամյակին։  Հայ կոմպոզիտորական արվեստի փառատոնն այս տարի կմեկնարկի փետրվարի 15-ին և կշարունակվի մինչև փետրվարի 28-ը։ Արդեն 8-րդ անգամ
Գրքում տեղ են գտել վերջին 20 տարիներին հեղինակած պատմվածքներ, որոնք արտացոլում են գրողի աշխարհայացքն ու ներքին ապրումները։  Գրախանութներում է Արփի Ոսկանյանի 4-րդ գիրքը՝ «Չի վաճառվում»
Պատերազմի ավարտից հետո գիտությունը բուռն թափով զարգացում ապրեց, և ներկայումս Իրանն ամենաարագ գիտական աճ գրանցած երկրների շարքում է:   Փորձագետների և հետազոտողների կողմից
Պաբլո Պիկասոյի, Անրի Մատիսի ու արևմտյան այլ վարպետների գործերը փոխարինել են իրանցի նկարիչների գործերով:    The New York Times պարբերականը գրում է, որ ի նշան ԱՄՆ նախագահ
Քանդակի հեղինակն է ՀՀ վաստակավոր նկարիչ, Մոսկվայի նկարիչների միության անդամ Միքայել Սողոյանը:    Մոսկվայի Չայկովսկու անվան պետական կոնսերվատորիայի Մեծ դահլիճի նախասրահում փետրվարի
«Կյանք ու կռիվ 2. 25 տարի անց» ֆիլմն արդեն էկրաններին է։  «Կյանք ու կռիվ» ֆիլմի հաջողությունից ընդամենը մի քանի ամիս անց էկրաններին է «Կյանք ու կռիվ 2. 25 տարի անց» ֆիլմը: Հունվարի
Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում տեղի ունեցավ քառյակի առաջին ձայնասկավառակի հայաստանյան շնորհանդեսը: Հունվարի 26-ին Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում կայացավ համերգ-շնորհանդես` նվիրված
Հեքիաթը գրվել է 1879 թվականին Փարիզում:    Ամերիկացի գրող Մարկ Տվենի` նախկինում անհայտ հեքիաթը` «Արքայազն Օլեոմարգարինի առևանգումը», կհրատարակվի առանձին գրքով: Այս մասին գրում է The
Լուսանկարը հայտնաբերվել է Շոպենի անձնական արխիվում, որը պահվում է Շվեյցարիայում:    Այս հայտնագործության մասին տեղեկացրել է Փարիզի լեհական ինստիտուտի (Institut Polonais Paris)
Հունվարի 19-ին Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության տանը կայացավ ՀՀ մարզերի շնորհալի երեխաների հաշվետու համերգը: Թառը ձեռքին այս աղջնակը Սիմա Մարտիրոսյանն է: Վեց տարի է, ինչ սովորում է
Պահպանման վատ պայմանների պատճառով դեռևս որևէ կտավ չի ոչնչացվել, սակայն այնքան է վնասվել, որ ցուցադրման ենթակա չէ: Հայաստանի ազգային պատկերասրահում այս տարի (նախնական տվյալներով՝ մայիսին)
Վարպետի այս աշխատանքը փորձագետների կողմից գնահատվում է 15 միլիոն եվրո:    Վերածննդի շրջանի իտալացի գեղանկարիչ Լեոնարդո դա Վինչիի՝  նախորդ տարի հայտնաբերված  գծանկարը
Հարցազրույցներ
Մեր զրուցակիցը կոմպոզիտոր, OPUS երաժշտության միջազգային փառատոնի գեղարվեստական խորհրդի անդամ Արսեն Բաբաջանյանն է:Փետրվարի 28-ից  մարտի 15-ը Հայ երիտասարդ կոմպոզիտորների և կատարողների
Cultural.am-ի զրուցակիցն է Lucas Madoyan Blues Band-ի կիթառահար Ղուկաս Մադոյանը։ Փետրվարի 4-ին Ուլիխանյան ակումբում կայացավ Lucas Madoyan Blues Band-ի առաջին համերգը: Խմբի անդամներից
Հարությունյանի անվան փայտյափողային-դաշնամուրային քառյակը մեկ տարեկան է:Հունվարի 26-ին Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում տեղի ունեցավ Հայաստանի երիտասարդական նվագախմբի անսամբլներից մեկի՝
Մեր զրուցակիցը «Դիլիջան» փառատոնի հիմնադիր, գեղարվեստական ղեկավար, ջութակահար Մովսես Պողոսյանն է:  Հունիս ամսին Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագխմբի հետ Երևանում հանդես եկան
Մեր զրուցակիցը Արամ Խաչատրյանի անվան 12-րդ մրցույթի հաղթող Ջուն Սան Պարկն է:Այս տարի առաջին անգամ Արամ Խաչատրյանի անվան մրցույթին մասնակցեցին նաև դիրիժորները: Մեր զրուցակիցը  մրցույթի
Cultural.am-ի զրուցակիցն է «Հայ Երգչախմբային Դիրիժորների Ասոցիացիա» հասարակական կազմակերպության նախագահ Քրիստինե Շերոյանը:Ապրիլի 29-ից մայիսի 1-ը Հայ երգչախմբային դիրիժորների ասոցիացիայի և
Հայաստանում հաճախ է քննարկվում գրողների՝ հասարակական կյանքում ունեցած դերը:Հայաստանում տպագրվող գեղարվեստական գրքերի, հետևաբար նաև շնորհանդեսների և գրական հանդիպումների քանակը տարեցտարի աճում
Հարցազրույց հայազգի ճանաչված մեցցո սոպրանո Մարիամ Սարգսյանի հետ: Զրուցեցին Աստղիկ Հակոբյանը և Մերի Դոլմազյանը:Հարցազրույց հայազգի ճանաչված մեցցո սոպրանո Մարիամ Սարգսյանի հետ Մարիամ Սարգսյանը
Մեր զրուցակիցը անվանի ջութակահար Լևոն Չիլինգիրյանն է:Լևոն Չիլինգիրյանը ծնվել է 1948 թվականին Կիպրոսի մայրաքաղաք Նիկոսիայում: 5 տարեկան հասկից նվագել է ջութակ: 1960թ-ից բնակվում է Լոնդոնում:
cultural.am-ը զրուցել է ֆրանսիացի թավջութակահար Էդգար Մորոյի հետ:Ֆրանսիացի թավջութակահար Էդգար Մորոն, թեև շատ երիտասարդ է, բայց հասցրել է ճանաչում ձեռք բերել ամբողջ աշխարհում: Նա ընդամենը 21
Արվեստի այս տեսակը որոշ ժամանակ լայն տարածում է գտել հատկապես Երվանդ Քոչարի շնորհիվ:էնկաուստիկան` մոմանկարչությունը, նկարչության տեսակ է, որտեղ վրձնին փոխարինինում է արդուկը, ներկերին`
Միջազգային համագործակցության հարցերով զրուցել ենք փառատոնի նախագահ Էրիկ Բարսեղյանի հետՄայիսի 20-27-ը Երևանում արդեն չորրորդ անգամ կանցկացվի «Արտ Ֆեստ» փառատոնը։ Այս տարվանից փառատոնը
Հարցազրույց Ռուդոլֆ Խառատյանի հետՀՀ ժողովրդական արտիստ Ռուդոլֆ Խառատյանի բեմադրած ավելի քանի 100 աշխատանքներին այս տարի կգումարվի նաև «Լա Բոհեմ» մեկ գործողությամբ և 40 րոպե տևողությամբ
Հարցազրույց լեհ ջութակահար Տոմաշ Տոմաշևսկու և գերմանացի թավջութակահար Արթուր Հորնիգի հետՆախօրեին Արամ Խաչատրյան համերգասրահում Բրամսի երաժշտության երեկո էր: Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ
Cultural.am-ի զրուցակիցն է Արմինե Գրիգորյանը Cultural.am-ի զրուցակիցն է Արամ Խաչատրյանի տուն-թանգարանի տնօրեն, Խաչատրյան տրիոյի դաշնակահարուհի Արմինե Գրիգորյանը։    Տիկին
Շամբադալը երրորդ անգամ էր Հայաստանում:Գերմանացի դիրիժոր Լիոր Շամբադալը Հայաստանի ազգային ֆիլհարոմնիկ նվագախմբի հետ փետրվարի 26-ին Արամ Խաչատրյան համերգասրահում ներկայացրեց Մենդելսոնյան
Գրետա Հարությունյանի երևակայության և զգացմունքների հիման վրա ստացված կտավներում հերոսներն իրավիճակային են և մերկ:Երբ վրձինը գեղանկարչի ձեռքի թեթև շարժումով հպվում է թղթյա մակերեսին,
Օրեր առաջ Վրաստանի մայրաքաղաքում տեղի ունեցավ «ԱԴԱՄԻ» մեդիա մրցանակաբաշխությունը, որտեղ «Երիտասարդ ԱԴԱՄԻ» անվանագարկում հաղթող ճանաչվեց Մարինե և Սոնա Քոչարյանների «Ինչպես անցնել» (Ջիլիզից Ջիլիզ) ֆիլմը: Այդ առիթով
Հոդվածներ
Լիանա Մեհրաբյան. «Լևոն Խեչոյանի «Հողի դողը» պատմվածքում կարելի է գտնել բազում երաժշտական հնարանքներ, ինչպես նաև նկատել կառուցվածքային ընդհանրություններ սոնատային ձևի, մասնավորապես՝ Լյուդվիգ վան Բեթհովենի ութերորդ՝
Ռուզաննա Առաքելյան. «Հ­րաչ­յա Ղափ­լան­յան ռե­ժի­սո­րը բեմ է բե­րում միայն այն, ին­չը խիստ անհ­րա­ժեշտ է, կի­րա­ռե­լի ու նպա­տա­կա­յին: Ն­րա նա­խա­սի­րութ­յուն­նե­րը շրջա­նակ­վում են կա­ռու­ցո­ղա­կան դե­կոր­նե­րով,
Արուսիկ Գրիգորյան. «Ի տարբերություն 60-ական թթ. երկերի` հեղինակի 70-ական թվականների մեր ուսումնասիրած գործերը` «Թագավորի փոքր որդին», «Կարմիր ձյունը», «Տեղատվություն», աչքի են ընկնում կա՛մ առանձին մոդեռնիստական
Սուրեն Աբրահամյան. «Հովհ. Գրիգորյանի պոեզիայի ընկալման բարդությունը, ուստի, հետևյալ տեսանկյունն ունի. նախ` բանավեճի և ժխտման ընկալմամբ ուղղորդված է գրապատմական ընթացքը կազմալուծելու, այնուհետև` նորի ինքնահաստատման
Արփինե Վարդանյան. «Վ. Քաչայի հերոսները ուղղակիորեն «ձևավորված» որպես մարդկային ինչ-որ տեսակ չեն պատկերվում. նրանց անհատականությունը դրսևորվում է դեպքերին զուգընթաց՝ որպես կարգուկանոնի տակ թաքնված
Սուրբգրային առնչությունները Պարույր Սևակի «Եռաձայն պատարագ» պոեմում    (Սուրբգրային առնչությունները Պարույր Սևակի «Եռաձայն պատարագ» պոեմում)     Մի առիթով Պարույր Սևակն
Հասմիկ Եղիազարյան. «Այս երիտասարդ մտավորականներն իրենց համարում էին նեոավանգարդիստներ կամ էքսպերիմենտալիստներ: Սրանք երիտասարդներ էին, որոնք արդեն իրենց որոշակի տեղն ունեին երկրի մշակութային
Լուսինե Վարդանյան.«Պետք է ասել, որ առաջին աչքի զարնողը Արմեն Մարտիրոսյանի բանաստեղծություններում նրա գիտակցված ներփակվածությունն է, ինչ-որ սահմանափակ տարածության որոնումը»:   
Արմեն Շախկյան. «Հենց 60-ականներին կինոյում նշմարվեց ցեղասպանությանն անդրադառնալու միտում, որը մինչև օրս էլ չի դադարում»:    60-ականները հայ կինեմատոգրաֆում հայտնի էին որպես
Արթուր Վարդիկյան. «Ընդհուպ մինչև 20-րդ դարի երկրորդ կեսը թվում էր, թե «ընտանիք» հասկացությունը կասկածի ենթակա չէ և հավերժ կմնա անփոփոխ արժեք: Սակայն 20-րդ դարն ու հատկապես մեր ժամանակներն ապացուցեցին, որ ոչինչ հավերժ
Ծովինար Մովսիսյան. « Յուրի Հարությունյանի ստեղծագործական կյանքը 70-ական թվականներից սկսած կարելի բնորոշել որպես անմնացորդ նվիրում մի ժանրի, որը ճակատագրի բերումով դարձավ իրենը: Իրոք, ահռելի աշխատանք է արվել այս
Լիանա Եղիազարյան.«60-ականների սերունդը գիտակցում էր գրականությունը բազմազան ու բազմաձև դարձնելու անհրաժեշտությունը՝ չժխտելով ավանդական ու եվրոպական գրականության արժեքների դերը»: 
Գոհարիկ Աքելյան. «Էպիկականության կորուստը պետք է դիտարկել ոչ իբրև Զեյթունցյանի մենաշնորհ կամ գրական գյուտ, այլ ժամանակի մտայնության ճիշտ ընկալում և կիրառում, իսկ այս զեկուցման վերնագրային ձևակերպումը՝ անդրադարձ
Դիանա Համբարձումյան.« Հրանտ Մաթևոսյանը տեսակ է, որի անունը «մեսրոպական» կարող ենք դնել, որ շատ տարբեր է իր իսկ ստեղծած «մեսրոպիզմից»...»:   Այն ինքնատիպ գրական երևույթը, որ
Ռուզաննա Ոսկանյան. «Էքզիստենցիալիզմի դրսևորումները տարբեր շրջանների, մասնավորապես` 20-րդ դարից ցայսօր ստեղծված արվեստում փնտրելը կասկածի տեղիք չի տալիս: Լինելով գոյության փիլիսոփայություն, փիլիսոփայական և
Տաթև Հովհաննիսյան. «60-70-ականների արձակի (նաև պոեզիայի) զարգացման պրոցեսը երևան էր հանում նոր, չկրկնված երևույթներ և միտումներ, իսկ գրական հասարակությունը անմիջապես արձագանքում էր այդ
Գոհար Նավասարդյան «Բավականին մեծ արձագանք ունեցավ «Հարաբերություններ ժամանակի մեջ» փերֆորմանսը, որի ընթացքում Մարինան 17 ժամ մազերով կապված էր իր սիրելիին»:    20-րդ դարի
Սիրանույշ Գալստյան. «Ազգային գիտակցության զարթոնքը և կինոյի վերելքը զուգահեռաբար տեղի ունեցող իրողություններ էին, որոնք ուղեկցվում էին կինո մուտք գործած մի խումբ վառ անհատականությունների ստեղծագործական համարձակ
Ակնարկ/էսսե
Նորայր Սարգսյան. «Ես վախենում եմ մեռնելուց։ Տեսել եմ, որ բոլորը մեռնում են, ուրեմն ես բոլորի նման չեմ: Սպասիր՝ ծառի վրա անունս փորագրեմ, սպասիր՝ վեպ գրեմ...»- Ամեն անգամ երբ ինքս ինձ համար
Լուսինե Եղյան. «Շարունակ զգում եմ, որ մեջս ավելորդ բնություն կա, ավելորդ մարդիկ, պատմություներ, թղթեր, գրքեր, էմոցիաներ, որոնք հաճախ են ստիպում քայլել անդունդի եզրագծով ու երազել այնտեղ եղած երանելի դատարկության
Նորայր Սարգսյան. «Ա՛յ տղա, իմ խումհարը հանգիստ թող, դու տենց չես կարա խմես,- ընդհանրապես իրեն նման չէր, ես համեստ էի պատկերացնում, բայց լավ էլ գիտեր իր մեծությունը, ճզմում էր իմ նմաններին, առաջ
Լուսինե Եղյան. «Ժամանակ ունենաս, պատմիր ինձ՝ ինչո՞վ կարելի է զբաղվել աշխարհի ավարտից հետո»:Իմ կյանքը իմ մահն է: Ժան Պոլ Սարտր      Միակ հիշողությունը, որն ի զորու եմ քարշ տալ
Լուսինե Եղյան. «Ես իրերին իրի աչքերով եմ նայում, ինչպես Թալեսն էր նայում բնությանը, դա խիստ քրոստոնեական սեր է, որի միջոցով միայն ես գիտեմ եգիտական բուրգի իրական բարձրությունը, ինչպիսի գույն ունի երկինքը կեսգիշերից
Նորայր Սարգսյան. «Այս մտքերը գոռալու համար չեն, այս մտքերը շշնջալու համար էլ չեն, սրանք պիտի գրվեն»:    Իմը եղավ վերադարձի գրականությունը, ու բառերը գրվեցին ինձ օգնելու համար:
Չարի ու բարու գոյությունը հնարավոր է միաժամանակայնության մեջ՝ իբրև մեկը մյուսի հակակշիռ: Ուրեմն վերջիվերջո չարն է հաղթում, և այդ պատճառով են հեքիաթներն այդքան արագ ավարտվում նախկին բարու նպատակաուղղված հաղթանակից
Լուսինե Եղյան. Էսսե՝ գրված Արվեստի ամառային ակադեմիայի շրջանակներում     Էսսեն գրվել է  Արվեստի ամառային ակադեմիայի շրջանակներում` Արամ Պաչյանի
Արամ Պաչյան. «Մեքենայով, որ իմ կառքն է, եւ Ես, որ դեռ Մենք ենք, իջնում եմ Աբովյան փողոցով, կառքը կայանում Նկարիչների տան դիմաց: Կավե սափորների, կախազարդերի, հուշանվերների միջով առաջանում եմ, դուրս գալիս «Դալան»
Արամ Պաչյան, էսսե. Հակոբ Հակոբյանի «Ներհայեցում» խորագրով հետմահու ցուցահանդեսը    (Հակոբ Հակոբյանի «Ներհայեցում» խորագրով հետմահու ցուցահանդեսը)       Երկրագնդի
Լուսինե Եղյան. «Մայաների օրացույցը ավելի ճշգրիտ է, քան ժամանակակից մարդունը, որովհետև նրանք գիտեին, որ ժամանակային բևեռները հատվում են բառի շուրջ՝ ստեղծով ամուր կապ պատմության մեջ եղած ու լինելիք քաղաքակրթությունների
Դավիթ Մուրադյան. «Փարաջանովի «Նռան գույնը» հարազատի պես խոսում է Արևելքի հետ: Պարսիկներն ու արաբները կարդում են այդ կախարդական գորգը` սեփական նշանային համակարգով: Բայց Արևելքից ամբողջապես դուրս լեհերը, նաև ֆրանսիացիք
Դավիթ Մուրադյան. «Հայ մարդու մեջ մի կարևոր բան էր կատարվում 60-ականների սկզբից՝ ավելի հայ և ավելի ազատ դառնալու փոփոխությունը»:    Հայ մարդու մեջ մի կարևոր բան էր կատարվում
Նորայր Սարգսյան. «Թերևս էլի ինչ-որ մարդիկ պետք է լինեին, որ ժամանակին տառապել էին եսի փնտրտուքով ու բնորոշումներ ման գալով՝ ոչինչ չէին գտել: Ֆիզիկայի հասարակ օրենքների գործելու դեպքում վախը այսքան մեծ չէր լինի, բայց
Դավիթ Մուրադյան «Ահա մի չվարագուրված կյանք: Այն, ինչի մեջ, սովորաբար, թափանցում է Լևոնի գրիչը: Ավելի ճիշտ՝ գրող-քանդակագործի հատիչը, սուրանկյուն, խորազարկ, լայնագիծ: Այս մարդու հետ վստահորեն հնարավոր է քայլել անծանոթ
Դավիթ Մուրադյան. «Գերմաներենից հայերեն թարգմանված մի գրքում ինձ համար անսպասելիորեն կարդացել եմ, որ Արարատը հավասարաչափ հեռավորության վրա է... Աֆրիկայի հարավային ծայրակետը կազմող Բարեհուսո հրվանդանից, Ասիան ու
Դավիթ Մուրադյան. «Իսկ հույսը, ինչպես միշտ, ճգնավորների վրա է: Ավազուտների խստիվ հավերժականությանը հանդիման՝ մարդ ու տիեզերք քննող հոգիների»:    Վաղուց արդեն չեն գրվում... եռահատոր
Դավիթ Մուրադյան. «Մինչդեռ վերջին մեծ վեպը գրվել է համարյա կես դար առաջ: Վերնագիրը՝ «Մենության հարյուր տարին»: Իսկ հետո, իհարկե, լավ վեպեր կամ հետաքրքիր, նկատելի կամ նույնիսկ` տաղանդավոր, բայց մեծը, դարակազմիկը,
Գրախոսություն
Նարինե Սարգսյան. «Հրաչյա Գասպարյանի բեմադրած Չեխովի «Քեռի Վանյան» ներկայանում է ուղերձի և գեղագիտական ձևալուծման խորքով, խոհական-հոգեբանական բարձրարժեք դերասանախաղով»:Ա.Պ.Չեխովի «Քեռի Վանյա»
Ոուզաննա Առաքելյան. «Սահմաններն ամենուր են՝ մեր գիտակցության մեջ, առօրյայում, ուր ասես, իսկ հաղթանակը այդ սահմաններից դուրս ապրել կարողանալն է»:   Ռուզաննա Առաքելյան  
Ցուցահանդեսի համար ուսումնասիրվել են հայկական մշակույթի տարբեր էլեմենտներ՝ խաչքարեր, փորագրություններ, ձեռագրեր, որոնք համադրելով և ներկայացնելով թվային տեխնոլոգիաների միջոցով՝ երիտասարդները ստացել են տարածքային
Արթուր Ավանեսով. «Երաժշտությունն իրոք չափազանց բարդ էր` առանց համապատասխան պատրաստվածության այն ընկալելու համար: Սակայն ինչո՞ւ յուրաքանչյուր պահին մեզանում փրկարար օղակի պես «օգնության» է գալիս ազգային-ավանդականը`
«Պոեզիայի թատրոնը» իր մեջ ներդաշնակ կերպով սինթեզում է երաժշտությունն ու պարը: Արդյունքում ստեղծվում են կուռ գրական-երաժշտական, թատերային ու պարային կոմպոզիցիաներ, որոնք կենդանություն են առնում որոշակի բեմական
Ռուզաննա Առաքելյանը Բրատիսլավայում անցկացված 20-րդ միջազգային թատերական հոբելյանական փառատոնի մասին:   Վեհ ու հանդիսավոր պտույտներով ողջունող հողմաղացներ...անհաշիվ ճերմակ եռաթևերի
«Ինձ համար Պիկասոն եղել է և շարունակում է լինել ոգևորության մեծ աղբյուր, հաղթած աշխատանքում Պիկասոյի մերկությունը ընդհանուր տպավորություններից ծնված հավաքական կերպար է: Մեկ ամսվա ընթացքում աշխատել եմ մեծ սիրով և
Ցուցահանդեսի խորհագիրն էր «Քաղաքային տպավորություններ»: Նկարները հիմնականում կատարված էին գրիզալի տեխնիկայով, որն իրենից ներկայացնում է նկարի տոնային և լուսաստվերային լուծումը մեկ գույնի
Ամերիկացի արվեստի պատմաբան, քննադատ, համադրող Ամելիա Ջոնսը, ով մասնագիտացել է մարմնի փերֆորմանսների (body art performance), վիդեո-արտի և դադաիզմի մեջ, իր ««Ներկայությունը» in absentia. փորձառելով փերֆորմանսը որպես
Վահագն Ղուկասյան` «Ես նկատում էի, որ արևի ու լույսի առկայությամբ աշխատանքս զարմանալի արագությամբ առաջ էր գնում, հետո դրանց անհետացման հետ կանգնում էր` սպասելով հաջորդ օրվա ստվերային
Լույս է տեսել Շուշան Հյուսնունցի և Արսեն Բաբաջանյանի «Գագիկ Հովունց. ստեղծագործական դիմանկարի ուրվագծեր - զրույցներ կոմպոզիտորի հետ» գիրքը:    Երաժշտագետ Շուշան Հյուսնունցի և
Համերգի կազմակերպիչները երիտասարդ, բայց արդեն իսկ պրոֆեսիոնալ երաժիշտներ էին՝ դաշնակահարուհի Աիդա Եսայանը և ջութակահարուհի Լուսինե Հարությունյանը:    Արվեստի մեջ յուրաքանչյուր
Նարե Սահակյան. գրախոսություն` նվիրված Թումանյանի «Մարո» պոեմի Նանոր Պետրոսյանի բեմադրությանը     Նոյեմբերի 9-ին ՆՓԱԿում «Մարո» ներկայացումն էր՝ ըստ Հովհաննես Թումանյանի
Դասընթացների լուրը արագ տարածվեց և շատ ոգևորիչ էր: Բազմաթիվ սկսնակ (և ոչ միայն) երաժիշտների և ուղակի ջազի սիրահարների համար սա բացառիկ առիթ էր շփվելու նման բարձրակարգ երաժշտի հետ, իսկ լրագրողների մասնակցության
Հայաստանի Պետական ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի ապրիլյան վերջին համերգը նվիրված էր անվանի հայ կոմպոզիտոր Ալեքսանդր Հարությունյանի արվեստին: Մեծանուն կոմպոզիտորի բազմաժանր երաժշտական ժառանգության մեջ քիչ չեն
Համերգին հնչեցին բացառապես մերօրյա կոմպոզիտորների ստեղծագործություններ. Դավիթ Սաքոյան` «Նահանջ տարի», Լևոն Չաուշյան` Դաշնամուրային կոնցերտ թիվ 1, Վահրամ Բաբայան` սիմֆոնիա թիվ 8 (պրեմիերա): Գլխավոր դիրիժորն էր Էդուարդ
Մարտի 29-ին, ունկնդիր հասարակությունը հնարավորություն ունեցավ ներկա գտնվելու մեկ հայաստանյան պրեմիերայի, ինչպես նաև ունկնդրելու արդեն իսկ ծանոթ ստեղծագործությունները բոլորովին այլ որակով: Երեկոյի մենակատարն էր Մովսես
Օտար դիրիժորի ներկայությունը նվագախմբին կարծես ստիպեց ցուցաբերել իր լավագույն հնարավորությունները:    Փետրվարի 22-ին Արամ Խաչատրյան համերգասրահում տեղի ունեցավ համերգ`
Մեր քաղաքը
Գերմաներենից թարգմանեց Մանե Գրիգորյանը    Կլաուս Հոֆմանը 1960-ականների վերջին՝ բեռլինյան ակումբներում իր հեղինակային երգերն էր կատարում, և այդտեղից էլ սկսվում է նրա կարիերան:
Գրետա Հարությունյանի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի workshop-ի շրջանակներում Լևոն Ֆլջյանի հանձնարարությամբ:    Գրետա Հարությունյանի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի
Արեն Շահնազարյանի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի workshop-ի շրջանակներում Լևոն Ֆլջյանի հանձնարարությամբ:    Արեն Շահնազարյանի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի
Անի Հովակի աշխատանքները ստեղծվել են Cultural.am-ի workshop-ի շրջանակներում Լևոն Ֆլջյանի հանձնարարությամբ:    Cultural.am-ի՝ Երիտասարդ արվեստագետների համար կազմակերպված դասընթացին
Ստեղծագործությունը գրվել է Cultural.am-ի՝ երիտասարդ արվեստագետների համար կազմակերպած workshop-ի շրջանակներում Արամ Պաչյանի հանձնարարությամբ: Ստեղծագործությունը գրվել է Cultural.am-ի՝
Էլեն Հակոբյան  Ստեղծագործությունը գրվել է Cultural.am-ի` երիտասարդ արվեստագետների համար կազմակերպած workshop-ի  շրջանակներում Արամ Պաչյանի հանձնարարությամբ:
Մանե Գրիգորյան, բանաստեղծություն   Ստեղծագործությունը գրվել է Cultural.am-ի՝ երիտասարդ արվեստագետների համար կազմակերպած workshop-ի շրջանակներում Արամ Պաչյանի
Գրիգ. Հանդիպում Գուրգեն Խանջյանին     Անցնում եմ փողոցն ու քայլերս ուղղում դեպի նյարդաբանի տուն: Վերջերս վատ եմ զգում, չեմ կարողանում մարդկանց լսել, ամեն տեսակ ձայն ազդում է
Մերի Շարոյան. «Իր միտքը հոսում էր իմ մտքից շարունակության տեսքով, դե նույն հիմքից էինք, նույն կողոսկրից: Դաշնակցի գոյությունը լավ էր, դուք միևնույն խաղն էիք խաղալու, միաժամանակ հանդիսատես և դերասան լինելով, որոնք
Սիրանույշ Գալստյան. «Մի երկու անգամ հորս մոտ ակնարկել եմ «էժան տաքսիների» մասին, բայց նա մինչ օրս, այսինքն՝ սոցիալիզմի փլուզումից հետո էլ, դեմ է «բուրժուական հաճույքներին»: Թեև ժամանակին, ինչպես ասում է մայրս՝ դեմ էր
Մերի Շարոյան. «Քաղաքն այնքան սիրուն է պատուհանից, այնքան ամսագրային, որ սկսում եմ չպատկերացնել՝ ինչպես կարող է իմ նման գարշանքի ներառել: Փոքր տարիքում սովորեցրել էին, որ վիրուսը սպանում է յուրաքանչյուր անառողջ
Գրիգ, Մի մարդու քաղաքը                                          Ընկերոջս՝  Տիգրան
Լևոն Շահնուր, պատմվածք    Աշնանային վաղորդյան մուգ արեգակին մի կաթիլ դեղին էր ընկել ու փոշու նման տեղ-տեղ տարածվել սարերի լանջերին:     Տղան կանուխ վեր կացավ, մի քիչ
Մանե Գրիգորյան, իրական պատմություններ շարքից    Ես հիվանդ ձեռքեր ունեմ: Հորս մահից հետո ձեռքերս հիվանդացան: Ես զգացի, որ չեմ կարողանում պայքարել հիվանդության հետ, որի հեղինակը ես էի:
Մի պահ ուզում էի մոտենալ, փորձել հանգստացնել Պուճուր մարդուն, բայց վարանեցի: Պուճուր մարդը արտասվում էր, հայհոյում, արդեն հանել էր ամբողջ հագուստը և մերկ էր, բայց համառորեն փորձում էր չթողնել, որ ձյունը գա: Ես էլ
Մանե Գրիգորյան, Կենդանիների տերը (իրական պատմություններ շարքից)    Գունավոր խաղալիքն իմ մանկական անփույթ շարժումների անկանոն ռիթմի տակ թռչում էր մի ձեռքիցս մյուսը, ու իմ փոքրիկ
Ինձ երբեք ոչ ոք չի գրկել կամ մխիթարել, երբ լացել եմ, ինչքան էլ այդ պահին դա ավելորդ լիներ… Պատմում են, որ ժամանակ առ ժամանակ ես երկար լաց էի լինում ու հեկեկալս վերջացնելուց հետո դիմում ընտանինքիս անդամներին` ինչու ոչ