Бесплатные шаблоны Joomla

Հարցազրույցներ

Բանաստեղծություններ գրելու և բանաստեղծորեն ապրելու ժամեր

Ստեղծվել է՝ Երեքշաբթի, 18 Մարտ 2014 Հեղինակ՝ cultural
Վահե Արմեն. «Չեմ կասկածում, որ եթե Հայաստանում, Իրանում և մեզ նման ուրիշ երկրներում ապրող արվեստագետներն ունենային կենցաղային ու ստեղծագործական ա՛յն պայմանները, որոնց ներքո ապրում ու ստեղծագործում են Միացյալ նահանգների, Եվրոպայի կամ նույնիսկ արևելյան Ասիայի ու լատինամերիկյան որոշ երկրների արվեստագետները, այսօր մեզանից շատերը պիտի հայտնվեին ու փայլեին միջազգային արվեստի բարձունքներում»:

Կարդալ: Բանաստեղծություններ գրելու և բանաստեղծորեն ապրելու ժամեր

Հայաո Միյաձակի. հրաժեշտից առաջ

Ստեղծվել է՝ Երեքշաբթի, 04 Մարտ 2014 Հեղինակ՝ cultural
Հայաո Միյաձակին վերջին՝ «Քամին ուժգնանում է» մուլտֆիլմից հետո հայտարարեց իր կարիերան ավարտելու մասին: Հրաժեշտից առաջ առաջարկում ենք ընթերցել Միյաձակիի մտքերը կյանքի ու արվեստի մասին:

Կարդալ: Հայաո Միյաձակի. հրաժեշտից առաջ

Մանե Գրիգորյան.«Ես կարող եմ մոտենալ մարդուն ու չխոսել, և գրականության մեջ իմ լռությունը ընդունելի կլինի»

Ստեղծվել է՝ Շաբաթ, 01 Մարտ 2014 Հեղինակ՝ cultural
Հարցազրույց բանաստեղծ Մանե Գրիգորյանի հետ: Զրուցեց Օվսաննա Սիմոնյանը:

Կարդալ: Մանե Գրիգորյան.«Ես կարող եմ մոտենալ մարդուն ու չխոսել, և գրականության մեջ իմ լռությունը ընդունելի...

Պոեզիան գաղտնի, շշուկով ասված բառերի ամբողջություն է

Ստեղծվել է՝ Կիրակի, 26 Հունվար 2014 Հեղինակ՝ cultural
Ռուզաննա Ոսկանյան. «Հետո և ավելի հետո»-ն ժամանակների զուգահեռում է` անցյալի ու ավելի անցյալի, ներկայի, վաղվա ու դեռ չհորինված ապագայի: Այն նաև բանալի է հոգեկան տարածության աստիճանական բացահայտման` մաս-մաս դրվում եմ ընթերցողի առաջ: Վերնագիրը կնմանեցնեի չավարտվող թունելի. խորանում ես, բայց վերջ չկա: Մի խոսքով` ներս թափանցում է»:

Կարդալ: Պոեզիան գաղտնի, շշուկով ասված բառերի ամբողջություն է

Հարցազրույց Քշիշտոֆ Պենդերեցկու հետ

Ստեղծվել է՝ Հինգշաբթի, 23 Հունվար 2014 Հեղինակ՝ cultural
Արթուր Ավանեսով. «Պենդերեցկու երաժշտությունը անցյալ դարի երկրորդ կեսի երաժշտության պատմության անբաժան մասն է և լայնորեն հայտնի է ամբողջ աշխարհում: 1980-ականների սկզբին կոմպոզիտորն ապրել է ոճական բեկման շրջան, որը ոչ միանշանակ ընդունվեց մասնագետների կողմից: Նրա նոր երաժշտական լեզուն լայն հնարավորություններ բացեց քանակական առումով, սակայն շատերը մեղադրեցին նրան հետադիմական, անգամ գրամոլ լինելու մեջ: Այդ առումով կարիք հասունացավ վերահրատարակելու դեռևս 2008-ին ձայնագրված հարցազրույցը, որը ժամանակին տպագրվեց «Ռուբիկոն» ամսագրում»:

Կարդալ: Հարցազրույց Քշիշտոֆ Պենդերեցկու հետ

Դա սովորելու բան չէ, ներքին գործոն է…

Ստեղծվել է՝ Երեքշաբթի, 21 Հունվար 2014 Հեղինակ՝ cultural
Լևոն Չաուշյան. «Ինձ համար երաժշտությունը առաջին հերթին լռության և հնչողության ճիշտ համաստեղությունն է: Երաժշտության մեջ կա երկու հատկանիշ, որով ես գնահատում եմ երաժշտությունը: Առաջինը ստեղծագործության ներքին էներգետիկան է, որը կա՛մ կա, կա՛մ չկա, և կոմպոզիտորի ֆանտազիան»:

Կարդալ: Դա սովորելու բան չէ, ներքին գործոն է…

Սպիտակ թղթի առջև

Ստեղծվել է՝ Հինգշաբթի, 31 Հոկտեմբեր 2013 Հեղինակ՝ cultural
Զրույց գրողի և գրականության դերի մասին հայ և օտարազգի գրողների մասնակցությամբ

Կարդալ: Սպիտակ թղթի առջև

Զրույց միֆի մասին

Ստեղծվել է՝ Հինգշաբթի, 10 Հոկտեմբեր 2013 Հեղինակ՝ cultural
Ալվարդ Սեմիրջյան. «Մենք մշտապես հնագույն միֆերն ենք վերստեղծում՝ նորագույն ժամանակներին համահունչ հարցադրումներով, և անընդհատ կարծես թե շրջանառության մեջ են հնագույն միֆերը. դրանց կողքին նոր միֆեր չեն ստեղծվում, այլ հին միֆերը պարզապես վերաձևակերպման են ենթարկվում»:

Կարդալ: Զրույց միֆի մասին

Սա ամենադժվար դասն է, քանի որ այն չեն ուսուցանում

Ստեղծվել է՝ Երեքշաբթի, 17 Սեպտեմբեր 2013 Հեղինակ՝ cultural
Իհարկե երաժիշտը կարող է գտնել Բախ, Բեթհովեն կամ Բրամս նվագելու ճանապարհը, բայց արդյո՞ք գտել է նա իր ձայնը: Սերգեյ Խաչատրյանի դեպքում պատասխանը միանշանակ մեծ այո է: Սա ամենադժվար դասն է, քանի որ այն չեն ուսուցանում: Տաղանդավոր ջութակահարների փայլուն խմբից երիտասարդ հային չի առանձնացնում միայն 1740թ.-ին Ջ. Գվարներիի ստեղծած «Իզայի» ջութակի հարուստ ձայնը, այլ այն, թե նա որքան յուրատիպ և հզոր է ստեղծում այն:

Կարդալ: Սա ամենադժվար դասն է, քանի որ այն չեն ուսուցանում

Հարցազրույց Կիմ Կի Դուկի հետ

Ստեղծվել է՝ Երեքշաբթի, 10 Սեպտեմբեր 2013 Հեղինակ՝ cultural
Կիմ Կի Դուկ «Ատելության տեսակը, որի մասին խոսում եմ, յուրահատուկ մի բան չէ, որ ուղղված է կոնկրետ մեկի կամ մի բանի դեմ: Այն զգացմունք է, որը ձեռք եմ բերում՝ ապրելով ու տեսնելով այնպիսի բաներ, որոնք չեմ հասկանում: Ահա թե ինչու եմ ֆիլմեր նկարում: Ես տեսնում եմ մի բան, որ չեմ հասկանում և ֆիլմ եմ նկարում, որպեսզի հասկանամ դա»:

Կարդալ: Հարցազրույց Կիմ Կի Դուկի հետ