Հարցազրույցներ

Ցեղասպանության դրվագներ պարունակող լուսանկարներ

ceghaspanutyan vkaner
Խորեն Գրիգորյան. « Ցեղասպանությունը ներկայացնելիս հիմնական շեշտը պետք է դնել ոչ թե վայրագ տեսարաններ պարունակող լուսանկարները (գանգեր, մարդկային կոտորածներ, արյունալի տեսարաններ) որպես ցեղասպանության դրվագներ ներկայացնելու վրա, այլ խաղաղ իրավիճակից պահպանված լուսանկարների, մենք խաղաղ ապրում էինք. վերացնելով մեր անձը՝ վերացրին այն մշակույթը, որը մենք կրում էինք, վերացրին այն հիշողությունը, որը մենք ունեինք»:

Կարդալ: Ցեղասպանության դրվագներ պարունակող լուսանկարներ

Երաժշտագիտությունն այսօր նկարագրում է «հարևանի պատուհանը»

Ruben Tereteryan
Հարցազրույց երաժշտագետ Ռուբեն Տերտերյանի հետ: Զրուցեց Սոնա Հայկազուն Գրիգորյանը

Կարդալ: Երաժշտագիտությունն այսօր նկարագրում է «հարևանի պատուհանը»

Աշխարհի տարբեր ծայրերում ապրող հայ կոմպոզիտորները գերմանական մեկ նախագծում

oktoplus
Հարցազրույց Tag(h)ebuch նախագծի հեղինակներ Քրիստինե Ալթունյանի (NDR, Գերմանիա) և Արամ Հովհաննիսյանի (Շվեյցարիա) հետ:

Կարդալ: Աշխարհի տարբեր ծայրերում ապրող հայ կոմպոզիտորները գերմանական մեկ նախագծում

Բանաստեղծություններ գրելու և բանաստեղծորեն ապրելու ժամեր

Vahe_Armen_harcazruyc
Վահե Արմեն. «Չեմ կասկածում, որ եթե Հայաստանում, Իրանում և մեզ նման ուրիշ երկրներում ապրող արվեստագետներն ունենային կենցաղային ու ստեղծագործական ա՛յն պայմանները, որոնց ներքո ապրում ու ստեղծագործում են Միացյալ նահանգների, Եվրոպայի կամ նույնիսկ արևելյան Ասիայի ու լատինամերիկյան որոշ երկրների արվեստագետները, այսօր մեզանից շատերը պիտի հայտնվեին ու փայլեին միջազգային արվեստի բարձունքներում»:

Կարդալ: Բանաստեղծություններ գրելու և բանաստեղծորեն ապրելու ժամեր

Հայաո Միյաձակի. հրաժեշտից առաջ

hayao-miyazaki-retires
Հայաո Միյաձակին վերջին՝ «Քամին ուժգնանում է» մուլտֆիլմից հետո հայտարարեց իր կարիերան ավարտելու մասին: Հրաժեշտից առաջ առաջարկում ենք ընթերցել Միյաձակիի մտքերը կյանքի ու արվեստի մասին:

Կարդալ: Հայաո Միյաձակի. հրաժեշտից առաջ

Մանե Գրիգորյան.«Ես կարող եմ մոտենալ մարդուն ու չխոսել, և գրականության մեջ իմ լռությունը ընդունելի կլինի»

Mane Grigoryan2
Հարցազրույց բանաստեղծ Մանե Գրիգորյանի հետ: Զրուցեց Օվսաննա Սիմոնյանը:

Կարդալ: Մանե Գրիգորյան.«Ես կարող եմ մոտենալ մարդուն ու չխոսել, և գրականության մեջ իմ լռությունը ընդունելի...

Պոեզիան գաղտնի, շշուկով ասված բառերի ամբողջություն է

Ruzanna_Voskanyan
Ռուզաննա Ոսկանյան. «Հետո և ավելի հետո»-ն ժամանակների զուգահեռում է` անցյալի ու ավելի անցյալի, ներկայի, վաղվա ու դեռ չհորինված ապագայի: Այն նաև բանալի է հոգեկան տարածության աստիճանական բացահայտման` մաս-մաս դրվում եմ ընթերցողի առաջ: Վերնագիրը կնմանեցնեի չավարտվող թունելի. խորանում ես, բայց վերջ չկա: Մի խոսքով` ներս թափանցում է»:

Կարդալ: Պոեզիան գաղտնի, շշուկով ասված բառերի ամբողջություն է

Հարցազրույց Քշիշտոֆ Պենդերեցկու հետ

avanesov_penderecki
Արթուր Ավանեսով. «Պենդերեցկու երաժշտությունը անցյալ դարի երկրորդ կեսի երաժշտության պատմության անբաժան մասն է և լայնորեն հայտնի է ամբողջ աշխարհում: 1980-ականների սկզբին կոմպոզիտորն ապրել է ոճական բեկման շրջան, որը ոչ միանշանակ ընդունվեց մասնագետների կողմից: Նրա նոր երաժշտական լեզուն լայն հնարավորություններ բացեց քանակական առումով, սակայն շատերը մեղադրեցին նրան հետադիմական, անգամ գրամոլ լինելու մեջ: Այդ առումով կարիք հասունացավ վերահրատարակելու դեռևս 2008-ին ձայնագրված հարցազրույցը, որը ժամանակին տպագրվեց «Ռուբիկոն» ամսագրում»:

Կարդալ: Հարցազրույց Քշիշտոֆ Պենդերեցկու հետ

Դա սովորելու բան չէ, ներքին գործոն է…

Chaushyan
Լևոն Չաուշյան. «Ինձ համար երաժշտությունը առաջին հերթին լռության և հնչողության ճիշտ համաստեղությունն է: Երաժշտության մեջ կա երկու հատկանիշ, որով ես գնահատում եմ երաժշտությունը: Առաջինը ստեղծագործության ներքին էներգետիկան է, որը կա՛մ կա, կա՛մ չկա, և կոմպոզիտորի ֆանտազիան»:

Կարդալ: Դա սովորելու բան չէ, ներքին գործոն է…

Սպիտակ թղթի առջև

grakan_tapan_2013
Զրույց գրողի և գրականության դերի մասին հայ և օտարազգի գրողների մասնակցությամբ

Կարդալ: Սպիտակ թղթի առջև